Sylwetki - Klub Trenerow Biznesu

Przejdź do treści

Menu główne:

O Klubie

Szanowni Klubowicze, drodzy goście, zachęcamy do kontaktu i podjęcia współpracy z naszymi trenerami. Jeśli w notce nie ma kontaktu do trenera, jest on możliwy poprzez Klub.
Na stronie prezentowane są sylwetki tylko niektórych osób zrzeszonych w Klubie. Klub liczy ponad 70 czynnych Członków i około 800 sympatyków. Jeśli szukacie Państwo specjalisty zapraszamy również do kontaktu poprzez Klub.

Krzysiek Adamski - wspieram firmy w osiąganiu wyników biznesowych. Moje działania skierowane są na uprawnianie procesów zachodzących wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Specjalizuję się przede wszystkim w procesach dotyczących sprzedaży i zarządzania.
Od 16 lat pracuję jako trener i konsultant. Zrealizowałem ponad 2000 dni szkoleniowych dla 6000 uczestników. Miałem przyjemność współpracować między innymi z  PKO BP, Santander Consumer Banku, ING Banku, mBanku, PZU, ERGO Hestii, Warty, Aviva, Travelplanet, jak również z przedsiębiorcami prowadzącymi lokalne biznesy.
Prywatnie mieszkam we Wrocławiu, jestem tatą dwójki dzieci, trenuję aikido i jeżdżę konno.
Więcej o mnie na stronie: www.krzysztofadamski.pl

Patrycja Agata Ancelewska – specjalizacje: zarządzanie biurem, profesjonalny sekretariat, motywowanie, ocena okresowa, obsługa klienta w tym międzynarodowego, różnice kulturowe w biznesie.

Piotr Babiński Menedżer z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach zarządzających (m.in. Prezes Zarządu Eduscho Polska i CEO Browaru Belgia). Absolwent UE w Krakowie;  umiejętności  menedżerskie w zakresie nowoczesnego zarządzania marketingowego, finansowego oraz HR doskonalił na stażach w Institut Français  de Gestion.

    
Od 10 lat trener biznesu, coach i mentor. Doradza firmom, uczy i wspiera menedżerów i handlowców w ich rozwoju, korzystając z własnych doświadczeń menedżerskich. Prowadzi  także szkolenia  w miejscu pracy (on the job training). Doskonale łączy wiedzę teoretyczną z praktyką biznesową.
Specjalizuje się w sprzedaży i negocjacjach handlowych; przywództwie i zarządzaniu zespołem; komunikacji i asertywności; budowaniu relacji z klientem; zarządzaniu strategicznym.

Kamila Bidzińska - konsultantka biznesowa i trenerka dla kadry menedżerskiej oraz przedstawicieli działów: komunikacji, HR, marketingu i sprzedaży. Action Learning Coach. Moderator Design Thinking. Trener-wykładowca z zakresu: zarządzania ludźmi w procesie zmian, budowania efektywnych

i innowacyjnych zespołów, tworzenia doświadczeń pracowników oraz kandydatów, a także stymulowania myślenia innowacyjnego w celu generowania nieoczywistych, ale trafionych rozwiązań.
Ponad 13-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zwiększania efektywności komunikacji zdobywała w ramach współpracy z: oddziałami międzynarodowych koncernów i dużymi polskimi firmami / grupami kapitałowymi, podmiotami z sektora MŚP, administracją publiczną / JST,  organizacjami pozarządowymi i uczelnią wyższą. Odpowiedzialna za strategiczne wsparcie dużych podmiotów w usprawnianiu procesów informacyjnych oraz zarządzania zmianą.

Pasjonatka łączenia celów organizacyjnych z indywidualnymi wyzwaniami oraz potrzebami pracowników. Wierzy, że przekładanie dobrych praktyk w zakresie komunikacji i zarządzania wiedzą na działanie wymaga ciągłego eksperymentowania.
Daniel  Bordman – trener, coach ICC, zawodowy aktor, projektant komunikacji i  doświadczeń klienta. Szkoli z BYCIA PUBLICZNEGO, zmienia głosy, ułatwia  komunikację, wspiera kreatywność, udoskonala obsługę. Pracował między  innymi dla takich firm jak ABC DATA SA., Alcatel – Lucent Polska,  Benefit Systems SA, Ciech SA., Citi Handlowy, Delloite, General  Electric, Grupa Żywiec, ING Bank Śląski, ITI, Johnson&Johnson,  Politechnika Łódzka, PWC, Roche Polska, SGH w Warszawie, Teekanee, The  Royal Bank of Scotland, VOX Meble, YES Biżuteria i wielu innych.
Więcej informacji do znalezienia na www.bordman.pl
Łukasz Bukowiec - Wierzę, że dzięki internetowi, każdy może zarabiać samodzielnie zarządzając własnym czasem. Wcielam w życie to przekonanie, prowadząc e-sklepy i tworząc startupy - z przeświadczeniem, że każdą ideę można udoskonalić. Wykorzystując swoje doświadczenie, doradzam innym, jak tworzyć ich własne, dochodowe sklepy internetowe. Z entuzjazmem spoglądam na rozproszoną ekonomię i kryptowaluty, w które od lat inwestuję. Fascynacja praktycznym wykorzystaniem nowych technologii sprawiła, że zostałem E-Obywatelem Estonii. Jako trener biznesu pomagam rozwijać umiejętności - jak mogę Ci pomóc? Tel. 608221993 mail lukasz.bukowiec@gmail.com

Dorota Czołak trener biznesu,  wykładowca,  psycholog  społeczny.

Praktyk zarządzania organizacją i zespołami. Ekspert w dziedzinie importu z Chin,  znawca kultury dalekowschodniej i pracy w środowisku międzykulturowym.
Specjalizuje się w szkoleniach z komunikacji biznesowej,  komunikacji międzykulturowej oraz szkoleniach dotyczących bezpiecznego importu z Chin. Prowadzi warsztaty kompetencji międzykulturowych dla biznesu oraz placówek oświatowych. Wspiera młodych przedsiębiorców jako mentor. Interesuje się kulturą chińską i zmianami społecznymi w Chinach.

www.eduforce.pl

Maciej Czarniawski - jest trenerem i konsultantem szkoleniowym, obecnie zajmuje się  organizacją szkoleń i rozwojem pracowników w Polsce i za granicą. Szczególną uwagę zwraca na to, aby NIE stosować szkoleń jako niewłaściwego zamiennika innych sposobów zwiększających efektywność czy motywację.

Magdalena Czubaszek-Nowaczyk - Trener i coach – opracowuję i realizuję  autorskie programy szkoleniowe  ukierunkowane na usprawnienie pracy zespołów. W swojej pracy skupiam się na rozwoju kompetencji z szeroko pojętej komunikacji, współpracy w zespole i zarządzania zespołami, Wspieram zmiany organizacyjne i procesowe. Wdrażam i ujednolicam standardy w organizacjach. W sierpniu 2018 uzyskałam międzynarodowy certyfikat Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa w Londynie.

W swojej pracy opieram się na podejściu bazującym na mocnych stronach, a talenty według Instytutu Gallupa są jednym z narzędzi, które wykorzystuję. Mam doświadczenie managerskie i projektowe w międzynarodowym środowisku. W swoim dorobku mam ponad 2000 godzin przeprowadzonych warsztatów dla korporacji, firm rodzinnych, organizacji pozarządowych oraz dla trenerów i coachów .
www.linkedin.com/in/magdalenanowaczyk |+48 533 33 66 77 | czubaszek.strengths@gmail.com
Wiktor Dobrowolski - Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na AGH w Krakowie oraz Executive Master of Business Administration na ALK w Warszawie.
Przedsiębiorca i konsultant z wieloletnim doświadczeniem w analityce biznesowej, modelowaniu finansowym i planowaniu strategicznym oraz zarządzaniu projektami w takich branżach, jak marketing internetowy i WWW, pośrednictwo finansowe, FMCG oraz telekomunikacja.
Szkoleniowiec w dziedzinie doradztwa finansowego oraz e-commerce.
Pasjonat wspinaczki skalnej i turystyki wysokogórskiej.
Renata Driscoll - Trener & coach biznesu, Insights Discovery® Practitioner, mentorka. Prowadzi warsztaty i szkolenia po angielsku i po polsku, wspiera innych w rozwoju kariery zawodowej, w odkrywaniu swoich mocnych stron, zasobów i pasji oraz w osiąganiu wyznaczonych celów.
    
Specjalizuje się w tematach:
Efektywność indywidualna
  • Efektywność zespołu
  • Skuteczna sprzedaż
  • Efektywne przywództwo
  • Zarządzanie coachingowe
  • Budowanie relacji w zespole
  • Style komunikacji i skuteczna komunikacja
  • Trening wystąpień publicznych i autoprezentacji
  • Sztuka prowadzenia prezentacji biznesowych
  • Budowanie marki osobistej
  • Wizerunek w biznesie – biznesowy dress code
Poza tym jest doświadczoną managerką, inwestorką i praktykiem biznesu. Ma ponad 20 lat doświadczenia w biznesie na stanowiskach managerskich w polskich i międzynarodowych firmach w takich branżach jak: konsulting (BIG4), FMCG, telefonia cyfrowa i media. Wśród jej pracodawców byli: EY, KPMG, Unilever, T-Mobile, ITI Group, TVN, Multikino. Poza tym prowadziła projekty m.in. dla: Grupa Onet, Legia Warszawa, Grupa Eurozet, Enel-Med, RAS Polska, LPP, Accenture, BASF.

Zbigniew Dzideczek - Absolwent Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie oraz studiów podyplomowych na różnych uczelniach w zakresie handlu zagranicznego, ekonomii oraz stosunków międzynarodowych. Szkolony przez renomowane firmy w zakresie zarządzania biznesem, zarządzania projektami , sprzedaży, marketing, negocjacji oraz wystąpień publicznych.

Prywatny przedsiębiorca specjalizujący się w programach restrukturyzacyjnych i  zarządzaniem zmianą. Swoją praktyczną wiedzę pożytkuje również w doradztwie oraz edukacji. Był Prezesem/Członkiem Zarządu/ Dyrektorem handlowym w takich firmach jak Huta Stalowa Wola,  ZPC Ursus, Polskie Zakłady Lotnicze w Mielcu (obecnie Sikorsky Company) oraz  CIECH S.A.  Wykładowca zarządzania i negocjacji w programach magisterskich i studiach MBA  uczelni ASBIRO przy uniwersytecie Łazarskiego. Z sukcesem negocjował i finalizował transakcje oraz umowy handlowe i inwestycyjne na rynkach USA, Chin, Pakistanu, Rosji, Maroka, Republiki Południowej Afryki czy Brazylii.
Członek klubu TOP CAREERS Toastmasters w Warszawie, pełnił przez dwie kadencje funkcje Prezesa klubu a następnie jako Dyrektor Okręgu J4, obecnie PATHWAYS Guide  - nowego programu edukacyjnego Toastmasters International.

Partner austriackiej firmy EnGardE Verhandlungstraining GmbH oraz trener umiejętności negocjacyjnych (http://en.engarde-training.com). Polski partner  HPS Hierhold Presentation Services Gesellschaft m.b.H. – austriackiego Instytutu specjalizującego się w edukacji i treningach z profesjonalnych prezentacji oraz retoryki biznesowej (http://www.hps-training.com/en/hps/ueber-uns.html )

Joanna Hetman-Krajewska – adwokat i radca prawny; magister prawa i amerykanistyki. Od 2003 r. prowadzi Kancelarię Prawniczą PATRIMONIUM w Warszawie, specjalizującą się w obsłudze prawnej w zakresie prawa własności intelektualnej (prawo autorskie, znaki towarowe, prawo konkurencji, prawo internetu, prawo reklamy). Autorka publikacji książkowych oraz wielu artykułów traktujących o aktualnych problemach prawnych, ukazujących się na łamach „Rzeczpospolitej”, „Biblioteki Analiz” i „Magazynu Literackiego Książki”. Od 2005 r. zajmuje się działalnością szkoleniową, prowadząc szkolenia i konferencje z zakresu prawa własności intelektualnej. Prowadziła szkolenia z zakresu prawa autorskiego dla takich podmiotów jak: TVP, WSiP, SGH, Politechnika Warszawska, Politechnika Łódzka, Politechnika Gdańska, PWN, Instytut Badań Literackich PAN, Stowarzyszenie Tłumaczy Polskich. Inicjatorka i wykładowca na Studiach Podyplomowych „Edytorstwo i Rynek Książki” w Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej im. Bolesława Prusa w Warszawie. Ukończyła studia doktoranckie w Instytucie Nauk Prawnych PAN. Obecnie wykładowca prawa własności intelektualnej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Członek Komisji Prawa Autorskiego działającej przy Ministrze Kultury i Dziedzictwa Narodowego (trzecia kadencja). Kontakt: joannahetman@patrimonium.com.pl. Więcej: www.patrimonium.com.pl


Dorota Isajuk specjalizacje: zakładanie, prowadzenie i rozliczanie działalności gospodarczej, fundacji, stowarzyszeń, spółdzielni, biznes plan, marketing, rozliczanie dotacji unijnych.

Jakub Izbicki - Trener, przedsiębiorca, coach, mentor. Jest właścicielem firmy działającej w obszarze sprzedaży i doradztwa. W przeszłości wieloletni pracownik korporacji, gdzie m.in. szkolił trenerów i prowadził międzynarodowe projekty Train-the-Trainer. W sumie przez kilkanaście lat zdobywania doświadczenia w przedsiębiorczości i działaniach trenerskich przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych.

Beata Jakubowska - założycielka Klubu Trenerów Biznesu. Trener, doradca, badacz społeczny, kierownik projektów, przedsiębiorca. Współwłaścicielka sklepu dla trenerów Gadzety Trenera. Założycielka i instruktorka w Kobiecej szkoły 4x4.

Małgorzata Kaźmierska - trener biznesu, coach i manager.

Projektuje i wdraża procesy doradczo-rozwojowe z zakresu zarządzania, sprzedaży i teambuildingu.
Posiada ponad pięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla kadry managerskiej, działów sprzedaży i obsługi klienta (około 5000 godzin szkoleniowych).
Poprowadziła 1000 godzin coachingu (w tym ok. 600 godzin w pracy z top managerami - wyższa kadra zarządzająca, zarządy spółek).
Manager zespołów sprzedażowych i  nie tylko. Autorka i realizatorka projektów szkoleniowych dla firm z branży: telekomunikacyjnej, FMCG, rekrutacyjnej oraz hazardowej.
Największą satysfakcję czerpie z wspierania w rozwoju.

Katarzyna Karska - doktor nauk społecznych, właścicielka firmy: Duża Rzecz, coach PCD - Noble Manhattan Coaching, trenerka, doradca kariery. Stypendystka programu „Innowacyjny Naukowiec Mazowsza”. Swoją jedenastoletnią karierę zawodową zaczęła jako kierownik biura karier, doradca zawodowy. Potem, pełniła funkcję eksperta merytorycznego w projektach, skierowanych na tworzenie narzędzi rozwojowych, wspierających w karierze zawodowej.

W 2017 roku, czterokrotnie wygrywała w konkursach na innowacje społeczne. Była również członkiem komisji oceny projektów innowacyjnych w projekcie Akcja Inkubacja. Jest autorką założeń metodologicznych do ogólnopolskiej metody badania predyspozycji zawodowych „Vademecum Talentu” oraz licznych publikacji o tematyce poradnictwa zawodowego i rynku pracy. Autorka gry coachingowej Podróż Bohatera®. Posiada kompetencje w zakresie diagnozowania i zarządzania talentami (Certificate in Talent and Career Management) IBD Business School oraz asesora w projektach rozwojowych i rekrutacyjnych Assessment Centre oraz Development Centre.

Anna Kędzierska - psycholog i trenerka umiejętności psychospołecznych. Specjalizuje się w szkoleniach  z zakresu komunikacji, wystąpień publicznych i medialnych, zarządzania wizerunkiem, radzenia sobie ze stresem, budowania zespołu i innych. Od 2006 roku współpracuje z mediami jako ekspert. Komentuje między innymi dla TVN, TVN24, Polsatu, TVP a także rozgłośni radiowych i prasy. więcej...

Karina Klar-Świderska - Senior Trener, prakyk, specjalista od edukacji dorosłych. Absolwentka studiów trenerskich na kierunku: Trener rozwoju osobistego i zawodowego, absolwentka studiów MBA. Obecnie jako trener wewnętrzny w organizacji finansowej, prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji, sprzedaży, szkolenia produkowe. Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie.

    
Kinga Klejmnet –  trener  sprzedaży i relacji, certyfikowany  trener  metody STRUCTOGRAM.
Od 20 lat zajmuję się sprzedażą. Pracowałam jako przedstawiciel  handlowy oraz tworzyłam zespoły sprzedażowe. Z wykształcenia jestem  prawnikiem, z wyboru przedsiębiorcą i inwestorem. Pomagam w budowaniu  prawidłowych relacji zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. Uczę jak  budować silne zespoły, oraz jak efektywnie sprzedawać. Wykorzystuję do  tego metodę opartą na badaniach naukowych ludzkiego mózgu- STRUCTOGRAM,  która pozwala odkryć naturalne predyspozycje człowieka i fundamenty  osobowości. Łączę moją wiedzę i doświadczenie w programie 4 szkoleń: Poznanie Swoich Możliwości, Poznanie Możliwości Innych Ludzi, Twoje  Możliwości w Biznesie, Twoje Możliwości w Zarządzaniu Innymi Ludźmi.  Wspieram innych w rozwoju osobistym i zawodowym prowadząc szkolenia oraz  warsztaty, a także pracując z klientem jako coach i mentor.
Z sukcesem prowadzę społeczność Strefę Silnych Kobiet, która  zrzesza ponad 1300 osób. Moją motywacją do pracy jest miłość i szacunek  do drugiego człowieka.  
Więcej o mnie
FB: Kinga Klejment Academy
YT: Kinga Klejment Academy
Mail:  kontakt@kingaklejment.pl

    

Beata Knap - trener rozwoju osobistego i zawodowego, w trakcie kształcenia psychologicznego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu mowy ciała, autoprezentacji, wizerunku biznesowego, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej i innych zagadnień związanych z rozwojem osobistym. W swoich szkoleniach koncentruję się na zdiagnozowanych potrzebach biznesowych i indywidualnych oczekiwaniach uczestników. Interesuje się wizerunkiem politycznym, komunikacją i sprzedażą niewerbalną. Uwielbia biografie i historię ciekawych ludzi.

    
    

Elżbieta Kowalewska - w oparciu o swoją wiedzę, doświadczenia i pasję, propaguję i wdrażam w firmach „ludzką stronę biznesu”, doskonaląc umiejętności miękkie kadry kierowniczej i menedżerskiej oraz pracowników.

Pomagam firmom w tworzeniu środowiska pracy przyjaznego pracownikom różnych pokoleń.
Wspomniana pomoc obejmuje wsparcie „młodych” pracowników na etapie adaptacji do nowego środowiska pracy, ułatwienie współpracy z kolegami ze „starszych” pokoleń, aktywne włączanie się w działalność firmy i własny rozwój.
Pomoc dla kadr kierowniczych i menedżerskich polega na doskonaleniu niezbędnych umiejętności miękkich, przydatnych w zarządzaniu różnymi pokoleniami, a także kształtowaniu kultury organizacyjnej, uwzględniającej potrzeby, możliwości i umiejętności pracowników różnych pokoleń i osobowości.  
Oprócz autorskich szkoleń i cykli doskonalących z obszaru doskonalenia umiejętności miękkich, prowadzę również szkolenia z zakresu sprzedaży relacyjnej i obsługi klienta.
W biznesie pracuję od 27 lat, wcześniej na stanowiskach handlowych i menedżerskich, od 11 lat, jako konsultant i trener biznesu. Zrealizowałam ponad 2800 godzin szkoleniowych współpracując z firmami doradczo-szkoleniowymi i w ramach własnej działalności trenerskiej.
We współpracy z domem kultury, prowadzę dla mieszkańców autorskie cykle spotkań interaktywnych „Ja i inni”, sprzyjające samodoskonaleniu uczestników i wzmacnianiu ich relacji interpersonalnych z innymi osobami.
Publikacja – portal HRPolska.pl - „Ludzka strona biznesu”
Zainteresowania: psychologia biznesu; doskonalenie relacji międzyludzkich; dogoterapia i wpływ „psiej” psychologii na rozwój człowieka; przyroda; żeglarstwo.
Więcej informacji o mnie na stronach:

Anna Krajewska – jako trener działa od 2004 roku. Trener praktyk negocjacji, sprzedaży i zarządzania zespołem sprzedażowym, bo tym zajmowała się wcześniej. Trener biznesu, instruktor, nauczyciel akademicki, doradca zawodowy, autor. Tworzy programy dydaktyczne, projektuje i prowadzi szkolenia, eksperymentuje z nowymi metodami edukacyjnymi. Pracuje z biznesem, administracją publiczną, oświatą. W każdym momencie swojej pracy wykorzystuje i propaguje informację zwrotną 😊 http://akrajewska.pl/

Jadwiga Moszyńskajako Trener Biznesu & Coach wspieram firmy  w szybszym osiąganiu celów biznesowych poprzez rozwój ich kadry kierowniczej oraz działów handlowych.                  Moje 18 letnie doświadczenie w roli Dyrektora Sprzedaży w środowisku korporacyjnym potrafię przełożyć na skuteczne metody rozwoju i wzmacniania kluczowych kompetencji kierowniczych.  Dzięki temu Menadżerowie  oraz Handlowcy  szybciej, łatwiej i z większą świadomością osiągają wyznaczone cele zawodowe i osobiste.               W jaki sposób? Dowiedz się więcej z mojej strony www.jadwigamoszynska.pl

Jako Coach kariery i doświadczony menedżer pomagam innym w ich codziennych wyzwaniach menedżerskich,          a także w świadomym kierowaniu swoją karierą, wg autorskiego programu „Pracuję z sensem i spełnieniem ©”. Jako Mentor ( projekt Mentors4Starters) wspieram także młode osoby, będące na początku swej drogi zawodowej lub w momencie dokonywania zmian zawodowych i życiowych oraz stawania przed trudnymi wyborami.                                                                            

Moje ulubione motto to słowa  A. Einsteina:
„ Trzeba być niespełna rozumu powtarzając w kółko tą samą czynność i oczekując innych rezultatów”.
    
Dorota Ostrożańska - trenerka, mentorka, facylitatorka, coacherka, masterka RMP® i RSMP®. Absolwentka UW, SGH, Szkoły Trenerów Metrum, Szkoły Trenerów Komunikacji opartej na Empatii NVC. Finalistka wyróżniona w VI Edycji konkursu Polish National Sales Awards 2014 w kategorii Trener Sprzedaży. Od 25 lat związana z branżą sprzedaży, wcześniej jako menedżerka zarządzająca zespołami sprzedawców, szkoleniowców, mentorów i menedżerów, obecnie szkoli w zakresie efektywnej sprzedaży, rekrutacji, motywacji, przywództwa, kreatywności. Posiada rozległe doświadczenie w projektowaniu szkoleń. Najważniejsze kryterium oceny własnej od zawsze stanowi dla niej edukacja, dyktowana pragnieniem samodoskonalenia i świadomością, iż w ówczesny świecie uczenie się jest i ważne i wszechobecne. Z dumą wyznaje koncepcję lifelong learning doskonaląc kompetencje. Fascynuje ją wiele zagadnień, m.in. NVC, turkusowe organizacje, zarządzanie przez motywację i wartości, archetypy, ich rodzaje i związki pomiędzy nimi, systemy motywacji ludzkich. Biolożka, ekolożka i społeczniczka. Jedna z 11 inicjatorek „100-lecia Kobiet” na terenie województwa podlaskiego, założycielka My, Kobiety… aktywnie angażująca się w działania mające na celu wzrost samoświadomości i sprawczości kobiet.

Mariusz Pająk – Wyższe Studia Magisterskie na kierunku Socjologia, Katolicki Uniwersytet Lubelski, wydział Nauki Społeczne - specjalność ekologia, podyplomowo Zarządzanie i Organizacja oraz Akademia Trenera Biznesu - Uniwersytet Łódzki Wydział Zarządzania. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w działach sprzedaży. Obecnie handlowiec w dużej korporacji – branża paliwowa. Zainteresowania zawodowe to zagadnienia dotyczące komunikacji i współpracy oraz motywacji w wielu aspektach. Poza pracą zawodową śpiewa w chórze, biega, obserwuje ludzi a zwłaszcza siebie. Uwielbia swoją rodzinę w tym dwa koty i szarlotkę domowej roboty.

Jacek Krzysztof Pęczak – Doradca biznesu z 20-letnią praktyką zawodową. Pracował jako księgowy, właściciel biura rachunkowego oraz menedżer administracyjny i finansowy. Od 10 lat realizuje projekty wdrożeniowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w polskich organizacjach. Prowadzi szkolenia w zakresie: rachunkowości, finansów, kadrowo-płacowym, partnerstwa lokalnego, ekonomii społecznej, zarządzania NGO oraz kierowania zespołem i zawierania umów. Posiada bogate doświadczenie w zakresie funkcjonowania organizacji pozarządowych i rozliczania dotacji budżetowych oraz z EFS. wiecej...

Anna Mackiewicz - Managerka L&D, twórczyni gier, trenerka. Obecnie jest odpowiedzialna za strategię szkoleniową w firmie lokalizacyjnej. Fanka grywalizacji w szkoleniach, wydała dwie gry szkoleniowe - "Detektywa" oraz "Synergię", a trzecia gra sprzedażowa niedługo ujrzy światło dzienne. Absolwentka Psychologii na UW oraz  Szkoły Trenerów Biznesu Intra. W wolnym czasie uwielbia planszówki, rower oraz odwiedzanie nowych miejsc.

Justyna PokładnikPedagog i Audytor Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem. Ukończyła także studia podyplomowe z zakresu BHP (WSZOP Katowice).

Warsztatu trenerskiego uczyła się w Niemczech pracując w firmie Kirschstein&Partner w Hamburgu. Prowadzi warsztaty m.in. z zakresu psychologii bezpieczeństwa pracy, komunikacji, przywództwa w bezpieczeństwie, analizy powypadkowej, efektywnego prowadzenia szkoleń i kształtowania instrumentów bezpieczeństwa (ukierunkowanie na zmiany zachowania i świadomości). Ma doświadczenie w organizacji konkursów BHP i Dni Bezpieczeństwa. Przeprowadzi również analizy kultury bezpieczeństwa i doradza firmom, jak rozwijać ich kulturę bezpieczeństwa. Posiada doświadczenie w pracy w Polsce oraz za granicą (m.in. Niemcy, Szwajcaria, Oman). Dwukrotnie organizowała i przeprowadzała polską edycję konkursu K&P Safety Culture Award, wspierała również organizację wielu konferencji (m.in. „Aktywne dni BHP”). Pisze również artykuły do branżowych czasopism oraz opracowuje własne gry szkoleniowe.
Chętnie dzieli się swoją wiedzą ze studentami prowadząc gościnne wykłady.
W wolnym czasie prowadzi własnego bloga, pisze artykuły, czyta, jeździ na rowerze i organizuje z rodziną spontaniczne wyprawy po Europie.
Właścicielka firmy TAM.

Agnieszka Ptasińska - dilerka szczęścia, psycholog oraz trener ciekawy innych ludzi. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w realizacji projektów doradczo-szkoleniowych z zakresu szczęścia w pracy,   komunikacji oraz budowania efektywnych multigeneracyjnych zespołów. Znam także specyfikę pracy projektowej, jestem certyfikowanym Scrum Masterem. W swojej pracy wykorzystuję narzędzia zaczerpnięte z rożnych metodyk zarządzania projektami, tak aby podnieść skuteczność moich działań.

Posiadam także doświadczenie w sprzedaży B2B, w branży FMCG gdzie zajmowałam się przygotowaniem oferty dla klientów oraz pracą w handlowcami.
Moją pasją jest ruch! Biegam, trenuję crossfit oraz lubię tańczyć.
Prowadzę projekt biznesowy Happy Dealer - www.happydealer.pl
    

Kamila Radzyńska - trener biznesu specjalizująca się w komunikacji międzykulturowej. Romanistka, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym.
Codzienne kontakty z dostawcami z Azji i Europy wzbogacają jej szkolenia z różnic kulturowych w biznesie.
Prowadzi treningi interkulturowe z obszarów : Korea Południowa, Chiny, Francja, Włochy,Belgia i Szwecja.
Chętnie opowiada o Chinach po francusku łacząc starą i nową pasję.
Więcej informacji: www.kamila-radzynska.pl  

Magdalena Robak - Pragmatyczny umysł z humanistycznym  wykształceniem. W pracy łączę biznesowy „konkret” i nastawienie na  rezultaty z uważnością oraz szacunkiem dla indywidualności.
Od 1997 roku wspieram efektywność liderów i jakość [współ]pracy:  kompetencje menedżerskie (w tym podejście projektowe), wzmacnianie  współpracy, jakość obsługi Klientów, kompetencje interpersonalne. Jestem  asesorem doskonałości zarządzania projektami wg PEB IPMA oraz  facylitatorem wg podejścia Clean. Dodatkowo diagnostą ILM72 (styl  przywództwa) i MTQ48 (siła i odporność psychiczna).
By tworzyć przyjazne środowisko do zmiany, rozwoju oraz budowania  zrozumienia rozwijam  metody pracy doradczej i trenerskiej oparte o  integrację Clean Language i pracy z metaforą oraz przestrzenią z  konkretnymi narzędziami biznesowymi. Wprowadzam narzędzia i filozofię  Clean do pracy projektowej na etapie planowania, przeglądu i zamykania. Pobierz pełne bio.
Urszula Rudzka- Stankiewicz -  psycholog,  praktyk grywalizacji, prowadzi duże projekty wdrażania zmian oraz  wsparcia sprzedaży w organizacjach z wykorzystaniem platformy TribeWare.  Posiada doświadczenie w HR w międzynarodowych organizacjach. Inicjator  stworzenia sklepu internetowego z materiałami dla trenerów  GadzetyTrenera.pl. Autor licznych publikacji. Prywatnie mama dwójki  maluchów, zakochana w balecie i polskim morzu.

Violetta Rutkowska badacz rynku, właścicielka firmy badawczo-doradczej "Synergia".
więcej...

Anna Sabat Doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi szkolenia z zarządzania. Jest wielką zwolenniczką współpracy biznesowej i klastrów.
więcej...

Robert Sadło - analityk pracujący w Zespole Raportowania i Analiz w jednym z zakładów ubezpieczeń, absolwent informatyki i ekonometrii oraz matematyki finansowej, trener umiejętności komputerowych (aplikacje biurowe, analiza danych, narzędzia wspomagające pracę trenera i edukatora).
Prywatnie wielki fan piłki nożnej, jazdy na nartach, gier planszowych i szkoleniowych.
    
Artur Scisłowski - psycholog, trener i psychoterapeuta. Od 2004 roku pracuje z młodzieżą niepełnosprawną w Ośrodku dla Dzieci Niewidomych w Laskach. Prowadzi także warsztaty rozwoju osobistego dla różnorodnych grup (lekarzy, nauczycieli, studentów, osób bezrobotnych i niepełnosprawnych). Od 2015 roku studiuje w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie. Psychoterapia Gestalt, czyli nurt humanistyczno-egzystencjalny, jest dla niego nie tylko dobrym sposobem na pracę terapeutyczną, lecz także uniwersalnym podejściem możliwym do zastosowania w wielu dziedzinach i różnych środowiskach. Miłośnik gier szkoleniowych, duńskich klocków i podróży. Prywatnie mąż i tata.
Izabela Sarnacoach (w trakcie akredytacji EMCC), trenerka well-balance (autorka programu treningowego Zdrowy Balans), trenerka FRIS, exs-menadżer w branży IT (18 lat), od 2015 r. właścicielka Pracowni Restart.
Specjalizacje: badanie stylów myślenia i działania FRIS (testy psychometryczne), budowanie wspierających nawyków, optymalna komunikacja w oparciu o style myślenia, wzmacnianie naturalnych zasobów i autentyczności, trening umiejętności wychowawczych, organizacja czasu – model monotasking.
Absolwentka SWPS, dyplomowany trener INTRA; certyfikowany Coach (SET).
Wspiera klientów w budowaniu spójności osobistej i samoświadomości, we wzmacnianiu wspierających relacji. Inspiruje do wewnętrznej i zewnętrznej transormacji. Wspiera zapracowane kobiety w osiąganiu optymalnej organizacji czasu dzięki przejściu na tryb monotasking.
FB: Well-being Coaching
Grupa FB: Być freelancerką i nie zwariować.
Instagram: Wellbeing_coaching

Agnieszka Szepielow Teorię  Ograniczeń praktykuje, popularyzuje i wdraża od 2000 roku. Światowej  klasy ekspertka, współpracowała z twórcą TOC – dr Goldrattem.

Realizuje  projekty usprawniające uzyskując znaczące wyniki w przeciągu tygodni (a  nie lat). Programy edukacyjne takie jak studia podyplomowe, Akademia  TOC, kursy eksperckie zarówno w Polsce jak i na świecie m.in. w USA,  Indiach, UK, RPA przybliżają podejście praktykom - zarówno konsultantom  jak i przedstawicielom organizacji z różnych branż. Więcej...

Franciszek Szych - trener biznesu, szkoli po angielsku z Business Intelligence i różnego IT w międzynarodowej korporacji. Po godzinach robi z przyjemnością warsztaty na tematy informacji zwrotnej, interakcji z publicznością i zarządzania w non-profitach. Osiągnął najwyższy tytuł Distinguished Toastmaster w międzynarodowej organizacji na rzecz przemawiania publicznego Toastmasters International. W najbliższej przyszłości przymierza się do szkoleń TTT i kursów dla jeszcze lepszych małżeństw. Uwielbia mango i trudne rozmowy (także z żoną).

Agnieszka Wąsik -  człowiek aplikacja, trener biznesowy, coach, wykładowca akademicki i filolog klasyczny z wyboru. Specjalizuje się w nowych technologiach i mediach społecznościowych, a także w glottodydaktyce i komunikacji międzykulturowej. Doświadczenie zdobywała m.in. w placówkach dyplomatycznych, korporacjach międzynarodowych, na uniwersytetach i w placówkach oświatowych (w Polsce, USA i na Węgrzech). Od 2016 roku prowadzi w Warszawie centrum edukacyjne dla obcokrajowców (polskidokwadratu.pl). Szkoli na żywo i online ludzi z sześciu kontynentów świata.

Marian Wątroba -  trener i doradca z zakresu aspektów psychologicznych i społecznych organizacji. Od kilkudziesięciu lat pracuje czynnie jako terapeuta indywidualny i grupowy, prowadzi treningi psychologiczne, warsztaty z zakresu umiejętności społecznych indywidualnych i organizacyjnych.  Oprócz doświadczenia w zakresie psychologii, posiada liczne doświadczenia na stanowiskach kierowniczych w organizacjach różnych branż. W Globalnej Sieci TenStep jest szczególnie ceniony za programy wsparcia i rozwoju trenerów i doradców oraz za wsparcie wdrożeń zarządzania projektami w aspektach psychologii zmiany. Więcej...

    

Ewa Wilczewska – Trener Biznesu; Licencjonowany Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami, Licencjonowany Zarządca Nieruchomości; doświadczony Menadżer; praktyk sprzedaży. Właściciel firmy Cridea Consulting, działającej w obszarze Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami Komercyjnymi. Absolwentka Filologii Angielskiej na WSP w Warszawie. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET we Wrocławiu. Ponad 20 lat doświadczenia w biznesie. Ponad 10 lat doświadczenia trenerskiego w zakresie planowania i rozwoju firmy, technik skutecznej komunikacji z klientem, technik sprzedaży, skutecznego wdrażania standardów oraz wspierania w rozwoju kompetencji miękkich. Specjalistka wdrażania w branżę Agentów Nieruchomości, od budowania wizerunku marki, poprzez zaułki pracy Agenta, zgodnie z zasadami etyki zawodowej, po bardzo ważny aspekt modelu pracy handlowej. Autorka wielu szkoleń e-learningowych. W wolnych chwilach z pasją uprawia kolarstwo latem i narciarstwo zimą :)
    
Agnieszka Woś - Coach, Trener. Absolwentka Wydziału Zarządzania UW.
Praktyk biznesu z 20 letnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu w branży usług. Od 11 lat związana z branżą HR. Specjalizuje się w coachingu relacji, sprzedażowym oraz Art Coachingu. Współautorka szkoleń dla trenerów w zakresie pracy z metaforą i obrazem. Autorka kart coachingowych Synapsa. Prowadzi warsztaty z zakresu sprzedaży oraz rozwoju osobistego w oparciu o podejście coachingowe.

Więcej na stronie: www.synapsazone.pl

    
Marzena Ziębicka-Leśnik - wieloletni praktyk Biznesu z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu na wysokich stanowiskach menedżerskich  (m.in. Dyrektor HR w Lionbridge, Dyrektor Komunikacji, Dyrektor Relacji Zewnętrznych, Dyrektor Centrum Szkoleń, Marketing & Advertisement Manager w Alcatelu Polska).
Interesuje się przede wszystkim zarządzaniem i rozwojem. Szczególnie zainteresowana wielokulturowością, z bogatymi  doświadczeniami zawodowymi w tym obszarze, począwszy od 10-letniej pracy w Filmie Polskim przy promocji i sprzedaży filmów polskich do wielu krajów świata i organizację polskich ekspozycji na międzynarodowych festiwalach filmowych,  poprzez pracę w korporacjach międzynarodowych (Alcatel Alsthom, Alcatel, Lionbridge) w środowisku wielokulturowym.
Jest autorką i trenerką różnych szkoleń o tematyce wielokulturowości a także szkoleń z zakresu zarządzania, przywództwa, komunikacji, rozwoju osobistego, etyki, PR i HR.  Ma doświadczenie pracy  w firmach cechujących się wyjątkową dynamiką zmian i najwyższymi standardami pracy.

W czasie wolnym najchętniej poznaje świat, podróżując lub czytając

Grażyna Żarlickaekspert systemów zarządzania ISO 9001, 22000, 27001, 14001 i PN-N 18001. Doradca, trener, konsultant, właścicielka firmy AS - QUAL Szkolenia Doradztwo Audity.
więcej...


Jerzy Żylak - trener biznesu specjalizujący się w szkoleniach: zakupowych, sprzedażowych, międzykulturowych, z negocjacji.  Absolwent Wydz. Handlu Zagranicznego SGH oraz podyplomowych studiów trenerskich w Instytucie Zastosowania Psychologii Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie. Ponad 30 lat pracował w biznesie międzynarodowym, jako: produkt manager, Dyr. Dz. Zakupów, Dyr. Handlowy Non-Food, Dyr. Marketingu i Sprzedaży, Dyr. Zaopatrzenia i Logistyki, Dyr. Zarządzający. Od 2010 r. właściciel firmy Juwanela Consulting Jerzy Żylak i zajmuje się szkoleniami biznesowymi, consultingiem, projektami strategicznymi i rozwojowymi. Wykładowca na studiach podyplomowych w SGH. Więcej informacji: http://www.goldenline.pl/jerzy-zylak/

Specjalizacje trenerskie Klubowiczów:

Szkolimy z różnorodnych tematów, a oto niektóre z nich:

  • księgowość


  • psychologia biznesu


  • sprzedaż B2B, B2C, H2H




  • obsługa klienta


  • rachunkowość zarządcza


  • BHP




  • szkolenia medyczne


  • ISO


  • zarządzanie projektami




  • profesjonalny sekretariat


  • badania społeczne


  • komunikacja biznesowa




  • MS Office


  • zarządzanie jakością


  • praca zespołowa




  • działalność gospodarcza


  • szkolenia dla branży motoryzacyjnej


  • finanse




  • NGO


  • coaching


  • prawo




  • zarządzanie zasobami ludzkimi


  • call center


  • zarządzanie i przywództwo




  • zarządzanie czasem


  • ewaluacja


  • harmonogramowanie




  • handel zagraniczny


  • zarządzanie zmianą


  • wystąpienia publiczne




  • motywowanie zespołu


  • dotacje unijne


  • PR




  • szkolenia dla trenerów


  • rozwój osobisty


  • analiza finansowa




  • trening interpersonalny


  • zarządzanie strategiczne


i wiele innych.




 
Copyright 2015. All rights reserved.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego