Menu główne:
Harmonogram:
09:30-10:00 – Czas na rozpłaszczenie się, przywitanie i zrobienie sobie kawy oraz zaprzyjaźnianie sie.
10:00-10:15 – Dzień dobry!
12:30-14:00 - Dlaczego tak trudno jest wyjść poza schemat przy tworzeniu rozwiązań w obszarze Customer Experience? - dr Agnieszka Szostek*
16:30-17:00 - Zamknięcie sesji i podsumowania
* Warsztat będzie prowadzony z wykorzystaniem nietypowych kart - kliknij aby zobaczyć więcej
Prowadzący:
Dorota Czołak – trener biznesu, wykładowca, psycholog społeczny.
Anna Krajewska – jako
trener działa od 2004 roku. Trenerską drogę rozpoczęła od
szkoleń wewnętrznych dla firmy, grupy, kontrahentów, szkoleń
twardych, produktowych, przez sprzedaż, negocjacje do zarządzania
nią oraz zespołem, do treningu dydaktycznego, nauczycieli i
trenerów. Od 2008 roku w tym samym obszarze jest wolnym strzelcem,
trenerem biznesu i doradcą zawodowym, od 2010 także nauczyciel
akademicki. Dziś trener instruktor w Centrum Szkoleń i Doradztwa
Zawodowego UKSW. Autorka kilku artykułów, kursów e-learningowych,
podręcznika wraz z materiałami dla nauczycieli „Kompetencje
personalne i społeczne”. Tworzy programy dydaktyczne, projektuje i
prowadzi szkolenia. Pracuje z biznesem, administracją publiczną,
oświatą (z nauczycielami i młodzieżą). Zobacz na akrajewska.pl