Grywalizacja, projektowanie angażujących szkoleń - Klub Trenerow Biznesu

Przejdź do treści

Menu główne:

TYTUŁ: Grywalizacja - projektowanie angażujących szkoleń + 2 tygodniowa gra wdrożeniowa

Szkolenie prowadzi:
Urszula Rudzka- Stankiewicz -  psycholog,  praktyk grywalizacji, prowadzi duże projekty wdrażania zmian oraz  wsparcia sprzedaży w organizacjach z wykorzystaniem platformy TribeWare.  Posiada doświadczenie w HR w międzynarodowych organizacjach. Inicjator  stworzenia sklepu internetowego z materiałami dla trenerów  GadzetyTrenera.pl. Autor licznych publikacji. Prywatnie mama dwójki  maluchów, zakochana w balecie i polskim morzu.
OPIS: Grywalizacja to praktyczne wykorzystanie mechanizmów znanych z psychologii behawioralnej, społecznej, czy poznawczej w organizowaniu angażującego środowiska pracy i pobudzaniu motywacji.
    
Na szkoleniu dowiesz się, jak tą wiedzę wykorzystać w praktyce trenera.
UWAGA: grywalizacja to nie tylko tworzenie gier szkoleniowych, poznane mechanizmy można wykorzystać również również do tego, ale to dopiero wierzchołek góry lodowej.

W trakcie szkolenia:
  • Poznasz konkretne zasady budowania zaangażowania uczestników i wzmacniania efektów szkolenia.
  • Otrzymasz pełną garść praktycznych inspiracji.
  • Zaplanujesz ich wykorzystanie we własnej praktyce.
  • Poznasz mechanizmy grywalizacji, które znacznie wykraczają poza klasyczną rywalizację, przyznawanie punktów i nagród.
  • Otrzymasz narzędzia, które pozwolą Ci to zrobić łatwo i szybko ;).
 
Wspólnie odpowiemy na pytania:
  • Jak i kiedy pobudzać różne rodzaje motywacji?
  • Jakie są korzyści i konsekwencje wykorzystania konkretnych narzędzi trenerskich?
  • Kiedy stosować schematy nagród, a kiedy nie?
          
Szkolenie podzielone jest na 2 dni, można wziąć udział w obu dniach lub tylko w pierwszym dniu.

Dzień 1.
  • Poznanie najważniejszych zasad i mechanizmów grywalizacji
  • Charakterystyka 8 aspektów skutecznego budowania zaangażowania
  • Praktyczne przełożenie poznanych narzędzi na własną praktykę

Dzień 2.
  • Dopasowanie narzędzi do różnych typów uczestników
  • Dopasowanie narzędzi do etapu szkolenia
  • Praktyczne przełożenie poznanych narzędzi na własną praktykę c.d.

Bazę merytoryczną szkolenia stanowi podejście Human Focused Design oraz model Octalysis Framework®. Uczestnicy poznają najważniejsze aspekty teorii, ale przede wszystkim nauczą się wykorzystywać nową wiedzę w praktyce.
Ważne: Grywalizacja to nie jest projektowanie gry! Poznane mechanizmy nie wymagają zastosowania gier ani zabaw. Możesz je wykorzystać na  wszystkich etapach planowania i prowadzenia grupowych sesji rozwojowych, a także w innych obszarach swojej działalności.

WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI/WIEDZA: znajomość najważniejszych zasad prowadzenia grupowej sesji szkoleniowej, praktyczna znajomość cyklu Kolba, ogólna znajomość podstaw psychologii poznawczej i behawioralnej, posiadanie doświadczenia w pracy szkoleniowej z grupą dorosłych lub młodzieży.

DLA KOGO? Szkolenie skierowane jest do trenerów praktyków. W trakcie szkolenia będziemy pracować w dużej części na konkretnych przykładach projektów prowadzonych przez uczestników.
 
TERMIN: przewidywany termin kolejnej realizacji - wiosna 2019

LICZBA DNI: 2 (16 h) lub 1 (8 h)

LOKALIZACJA: Warszawa

CENA:
2 dni: Trenerzy niezwiązani z Klubem - 950zł, Sympatycy Klubu i Członkowie grupy TTT – 850zł, Klubowicze – 675zł.
1 dzień (pierwszy): Trenerzy niezwiązani z Klubem - 700zł, Sympatycy Klubu i Członkowie grupy TTT – 600zł, Klubowicze – 500zł

CENA OBEJMUJE: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o uczestnictwie, przerwy kawowe oraz 2 tygodniowy udział w grze grywalizacyjnej, która pozwoli na przygotowanie własnego projektu i wdrożenie go.
Zgłoś się:



2 dni
1 dzień


 mailing
 Facebook
 Linkedin
 Google+
 znajomi
 inne




Z poprzednich edycji
 
Copyright 2015. All rights reserved.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego