Grywalizacja, projektowanie angażujących szkoleń - Klub Trenerow Biznesu

Przejdź do treści

Menu główne:

TYTUŁ: Grywalizacja - projektowanie angażujących szkoleń

Szkolenie prowadzi:
Urszula Rudzka- Stankiewicz -  psycholog,  praktyk grywalizacji, prowadzi duże projekty wdrażania zmian oraz  wsparcia sprzedaży w organizacjach z wykorzystaniem platformy TribeWare.  Posiada doświadczenie w HR w międzynarodowych organizacjach. Inicjator  stworzenia sklepu internetowego z materiałami dla trenerów  GadzetyTrenera.pl. Autor licznych publikacji. Prywatnie mama dwójki  maluchów, zakochana w balecie i polskim morzu.
OPIS: Grywalizacja to praktyczne wykorzystanie mechanizmów znanych z psychologii behawioralnej, społecznej, czy poznawczej w organizowaniu angażującego środowiska pracy i pobudzaniu motywacji.
    
Na szkoleniu dowiesz się, jak tą wiedzę wykorzystać w praktyce trenera.
UWAGA: grywalizacja to nie tylko tworzenie gier szkoleniowych, poznane mechanizmy można wykorzystać również również do tego, ale to dopiero wierzchołek góry lodowej.

W trakcie szkolenia:
  • Poznasz konkretne zasady budowania zaangażowania uczestników i wzmacniania efektów szkolenia.
  • Otrzymasz pełną garść praktycznych inspiracji.
  • Zaplanujesz ich wykorzystanie we własnej praktyce.
  • Poznasz mechanizmy grywalizacji, które znacznie wykraczają poza klasyczną rywalizację, przyznawanie punktów i nagród.
  • Otrzymasz narzędzia, które pozwolą Ci to zrobić łatwo i szybko ;).
 
Wspólnie odpowiemy na pytania:
  • Jak i kiedy pobudzać różne rodzaje motywacji?
  • Jakie są korzyści i konsekwencje wykorzystania konkretnych narzędzi trenerskich?
  • Kiedy stosować schematy nagród, a kiedy nie?
          
Szkolenie podzielone jest na 2 dni, można wziąć udział w obu dniach lub tylko w pierwszym dniu.

Dzień 1.
  • Poznanie najważniejszych zasad i mechanizmów grywalizacji
  • Charakterystyka 8 aspektów skutecznego budowania zaangażowania
  • Praktyczne przełożenie poznanych narzędzi na własną praktykę

Dzień 2.
  • Dopasowanie narzędzi do różnych typów uczestników
  • Dopasowanie narzędzi do etapu szkolenia
  • Praktyczne przełożenie poznanych narzędzi na własną praktykę c.d.

Bazę merytoryczną szkolenia stanowi podejście Human Focused Design oraz model Octalysis Framework®. Uczestnicy poznają najważniejsze aspekty teorii, ale przede wszystkim nauczą się wykorzystywać nową wiedzę w praktyce.
Ważne: Grywalizacja to nie jest projektowanie gry! Poznane mechanizmy nie wymagają zastosowania gier ani zabaw. Możesz je wykorzystać na  wszystkich etapach planowania i prowadzenia grupowych sesji rozwojowych, a także w innych obszarach swojej działalności.

WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI/WIEDZA: znajomość najważniejszych zasad prowadzenia grupowej sesji szkoleniowej, praktyczna znajomość cyklu Kolba, ogólna znajomość podstaw psychologii poznawczej i behawioralnej, posiadanie doświadczenia w pracy szkoleniowej z grupą dorosłych lub młodzieży.

DLA KOGO? Szkolenie skierowane jest do trenerów praktyków. W trakcie szkolenia będziemy pracować w dużej części na konkretnych przykładach projektów prowadzonych przez uczestników.
 
TERMIN:

LICZBA DNI: 2 (16 h) lub 1 (8 h)

LOKALIZACJA: Warszawa

CENA:
2 dni: Trenerzy niezwiązani z Klubem - 980zł, Sympatycy Klubu i Członkowie grupy TTT – 880zł, Klubowicze – 780zł.
1 dzień (pierwszy): Trenerzy niezwiązani z Klubem - 730zł, Sympatycy Klubu i Członkowie grupy TTT – 630zł, Klubowicze – 530zł

CENA OBEJMUJE: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o uczestnictwie, przerwy kawowe
Zgłoś się:




2 dni
1 dzień


 mailing
 Facebook
 Linkedin
 Google+
 znajomi
 inne




Z poprzednich edycji

Polecam bardzo każdemu kto chce podnieść atrakcyjność i efektywność  swoich szkoleń, a także działań marketingowych (własnych jako  freelancera lub dla klienta). Grywalizacja, a przede wszystkim sposób  prowadzenia szkolenia pomaga wyjść z własnym gotowym pomysłem na  realizację swojego projektu. Okazje się, że grywalizacja to nie tylko  quiz z punktami, ale cały zestaw wskazówek, które zwiększają szansę na  zwiększenie motywacji do działania uczestników szkoleń, projektów,  pracowników i klientów. Wiedzy nie da się po prostu przeczytać gdzieś w  książce, bo na szkoleniu jest wiele momentów "aha".  Dziękuję prowadzącej za odpowiedzi na trudne pytania i świetnie ułożony  program szkolenia. Poza tym przyjazna atmosfera na szkoleniu pozwala na sprawdzenie swojego  pomysłu na uczestnikach szkolenia i za to także bardzo dziękuję :)

MARTA FIŁOŃ
TRENER BIZNESU SPA&BEAUTY


Byłam na szkoleniu z Grywalizacji dla trenerów. Świetne i merytoryczne szkolenie, na którym Urszula Rudzka-Stankiewicz  wprowadza nas w świat grywalizacji, mechanik z tego obszaru i przykładów  zaczerpniętych ze swojej praktyki trenerskiej. Szkolenie dało mi  możliwość rozwoju w tym obszarze, inspiracji i doskonalenia technik,  które dzisiaj stosuję. Serdecznie polecam wszystkim trenerom,  nauczycielom i osobom, które pracują z grupami, a chcą swoje szkolenia  oprzeć na zaangażowaniu i efektywności.

Karina Klar-Świderska
Starszy trener
BZWBK Leasing SA

 
Copyright 2015. All rights reserved.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego