Grywalizacja w procesach rozwoju kompetencji i wdrażania zmian zachowań - Klub Trenerow Biznesu

Przejdź do treści

Menu główne:

TYTUŁ: Grywalizacja w procesach rozwoju kompetencji i wdrażania zmian zachowań
   

Szkolenie prowadzi:
Urszula Rudzka- Stankiewicz -  psycholog,  praktyk grywalizacji, prowadzi duże projekty wdrażania zmian oraz  wsparcia sprzedaży w organizacjach z wykorzystaniem platformy TribeWare.  Posiada doświadczenie w HR w międzynarodowych organizacjach. Inicjator  stworzenia sklepu internetowego z materiałami dla trenerów  GadzetyTrenera.pl. Autor licznych publikacji. Prywatnie mama dwójki  maluchów, zakochana w balecie i polskim morzu.
Zakres szkolenia:
1. Proces projektowania programu wykorzystującego mechanizmy grywalizacji:
    • Definiowanie celów programu na poziomie zachowań odbiorców (desired actions)
    • Opis grupy użytkowników
    • Planowanie punktów pomiaru poziomu realizacji celów
2. Budowanie angażującego środowiska działania w oparciu o model Octalysis Framework.
3. Analiza przypadków użycia.
4. Praktyczna praca nad własnym programem.

Uczestnicy:
  • Trenerzy, szkoleniowcy, edukatorzy.
  • Eksperci z obszaru HR, komunikacji wewnętrznej lub wsparcia sprzedaży.
  • Managerowi, kierownicy projektu, liderzy zmian.

Program szkolenia
Szkolenie zbudowane jest z sześciu 1,5 godzinnych modułów online oraz aktywności wdrożeniowych. Najbardziej skorzystasz z tej formy, jeśli w tym okresie będziesz mieć możliwość pracy nad własnym konkretnym programem edukacyjnym lub zmiany organizacyjnej. W ramach wsparcia poszkoleniowego uczestnicy mają możliwość godzinnej konsultacji indywidualnej z trenerem w obszarze dot. programu, nad którym pracowali na szkoleniu.  
Program nie obejmuje nauki korzystania z dostępnego na rynku oprogramowania – dobrym uzupełnieniem tego szkolenia może okazać się program: Nowe technologie w pracy trenera.
 
MODUŁ 1. Wprowadzenie, kluczowe pojęcia i zasady, planowanie celów programu na poziomie obserwowalnych zachowań uczestników
Zadanie własne. Przygotowanie i analiza wstępna własnego programu, na którym uczestnik będzie pracował w trakcie kolejnych sesji, zaplanowanie mierzalnych celów programu oraz listy uruchamianych zachowań

MODUŁ 2. Model Octalysis Framework cz. 1 – struktura modelu oraz mechanizmy z zakresu motywacji dążenia
Zadanie własne. Zaplanowanie i opisanie wykorzystania 3 wybranych mechanizmów z zakresu omawianych na szkoleniu

MODUŁ 3. Model Octalysis Framework cz. 2 –mechanizmy z zakresu motywacji wyniku, treści oraz unikania
Zadanie własne. Zaplanowanie i opisanie wykorzystania 3 wybranych mechanizmów z zakresu omawianych na szkoleniu

MODUŁ 4. Ścieżka uczestnika, czyli planowanie kolejności działań z uwzględnieniem mechanizmów dynamiki zaangażowania, procesu uruchamiania i utrwalania nowych zachowań oraz pętli informacji zwrotnej u układzie indywidualnym i uczenia się wzajemnego
Zadanie własne. Zaplanowanie ścieżki uczestnika własnego programu

MODUŁ 5. Planowanie komunikacji aktywizującej (start programu), punkty pomiaru realizacji celów programu w trakcie trwania oraz działania zamykające
Zadanie własne. Zaplanowanie startu oraz zakończenia programu oraz sposobu monitorowania realizacji celów w trakcie jego trwania

MODUŁ 6. Sesja pytań i odpowiedzi w oparciu o potrzeby uczestników. Podsumowanie i zakończenie.

Konsultacje indywidualne z trenerem
 
TERMINARZ:
M1 - 16.11.2020 godz. 10:00
M2 - 18.11.2020 godz. 10:00
M3 - 20:11.2020 godz. 10:00
M4 - 23.11.2020 godz. 10:00
M5 i M6 - 25.11.2020 10:00
Konsultacje indywidualne 1 godz. uczestnik, w terminie do 30 dni po zakończeniu uczestnictwa w warsztatach.

Należy przygotować się na bardzo intensywne szkolenie i pracę pomiędzy modułami. Efekty będą zdumiewające ale tylko wtedy, gdy jesteś gotowy/a na wysiłek niezbędny by je osiągnąć.

LICZBA GODZIN: 6x2 godz. dydaktyczne = 12 godzin

LOKALIZACJA: Platforma BBB, uczestnikom zostanie przekazany link. Udział nie wymaga instalowania dodatkowych programów. Zalecane wykorzystanie przeglądarki Chrome w urządzeniu posiadającym: głośnik, mikrofon oraz kamerę.

CENA:
Wszystkie moguły: Trenerzy niezwiązani z Klubem - 980zł, Sympatycy Klubu i Członkowie grupy TTT – 880zł, Klubowicze – 780zł.
Moduły 1,2,3 : Trenerzy niezwiązani z Klubem - 730zł, Sympatycy Klubu i Członkowie grupy TTT – 630zł, Klubowicze – 530zł
Moduły 4, 5, 6 są rodzajem mentoringowego poprowadzenia wdrożenia, jeśli czujesz, że podołasz temu samodzielnie wybierz opcję 1,2,3. Można też w trakcie podjąć decyzję o przedłużeniu uczestnictwa lub o samodzielnym wdrożeniu.

CENA OBEJMUJE: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o uczestnictwie.
Zgłoś się:




2 dni
1 dzień


 mailing
 Facebook
 Linkedin
 Google+
 znajomi
 inne




Z poprzednich edycji

Polecam bardzo każdemu kto chce podnieść atrakcyjność i efektywność  swoich szkoleń, a także działań marketingowych (własnych jako  freelancera lub dla klienta). Grywalizacja, a przede wszystkim sposób  prowadzenia szkolenia pomaga wyjść z własnym gotowym pomysłem na  realizację swojego projektu. Okazje się, że grywalizacja to nie tylko  quiz z punktami, ale cały zestaw wskazówek, które zwiększają szansę na  zwiększenie motywacji do działania uczestników szkoleń, projektów,  pracowników i klientów. Wiedzy nie da się po prostu przeczytać gdzieś w  książce, bo na szkoleniu jest wiele momentów "aha".  Dziękuję prowadzącej za odpowiedzi na trudne pytania i świetnie ułożony  program szkolenia. Poza tym przyjazna atmosfera na szkoleniu pozwala na sprawdzenie swojego  pomysłu na uczestnikach szkolenia i za to także bardzo dziękuję :)

MARTA FIŁOŃ
TRENER BIZNESU SPA&BEAUTY


Byłam na szkoleniu z Grywalizacji dla trenerów. Świetne i merytoryczne szkolenie, na którym Urszula Rudzka-Stankiewicz  wprowadza nas w świat grywalizacji, mechanik z tego obszaru i przykładów  zaczerpniętych ze swojej praktyki trenerskiej. Szkolenie dało mi  możliwość rozwoju w tym obszarze, inspiracji i doskonalenia technik,  które dzisiaj stosuję. Serdecznie polecam wszystkim trenerom,  nauczycielom i osobom, które pracują z grupami, a chcą swoje szkolenia  oprzeć na zaangażowaniu i efektywności.

Karina Klar-Świderska
Starszy trener
BZWBK Leasing SA

 
Copyright 2015. All rights reserved.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego