Zobacz co myślą o naszych szkoleniach uczestnicy - Klub Trenerow Biznesu

Przejdź do treści

Menu główne:

Opinie o naszych szkoleniach
Agnieszko i Xeniu,
     
bardzo dziękuję za inspirujące i kreatywne warsztaty.
     
Bardzo polecam szkolenie "Nowe technologie w pracy          trenera", prowadzone przez Agnieszkę Wąsik.
     
Agnieszka w bardzo interesujący i jasny sposób przedstawiła          m.in. wiele nowych aplikacji, które fantastycznie mogą być          wykorzystane w naszej pracy. Żałuję, że dopiero teraz mam do          nich dostęp. Nie przegapcie tego szkolenia!
     
Xenia, dzięki za wspaniałą organizację, opiekę i super          przekąski.
     
     
Jadwiga Moszyńska
     
Trener biznesu & Coach kariery
Warsztat Edyty Madej „Myślenie wizualne w pracy trenera” realizowany w ramach Klubu Trenerów Biznesu to dla mnie początek przygody z „rozruszaniem ręki”. Głowa pracuje od dawna, a z ręką łatwo nie jest. Wewnętrzny krytyk hodowany od czasów wczesnej podstawówki zrobił dobrą robotę, przekonując, że rysowanie przeznaczone jest dla nielicznych, którzy mają „to coś”.  Edyta załatwiła go w 5 sekund a kolejne godziny wykorzystała na to byśmy po prostu rysowali. Bo się da. I wychodzi – serio :) W tygodniu następującym po spotkaniu z Edytą, na każdym swoim warsztacie robiłam efekt WOW rysując na flipach proste rysunki, wykorzystując cienie, litery…  Cudowna umiejętność :) Ale jeszcze bardziej zachwyciły mnie sketchnotki, które na pewno jeszcze będę ćwiczyć.

Anna Łaniecka
Trenerka/Coach
O szkoleniu Nowe technologie w pracy trenera:
Byłam, widziałam, doświadczyłam. To szkolenie to petarda! Jak ja sobie dotychczas bez tych wszystkich aplikacji radziłam?  I dlaczego nikt nie mówił, że to takie proste????  dzięki, Agnieszka Wąsik

Xenia Wiśniewska
Byłam na warsztacie "Testy osobowościowe do pracy z  uczestnikami szkoleń" i całym sercem polecam udział w tym szkoleniu. To extra dawka bardzo bardzo pożytecznej, a nawet niezbędnej dla  trenera i coacha. Dzięki testom, które omawia Karina zbudujecie  efektywny i energetyczny warsztat, który nie pozostawi uczestnika  obojętnym i będzie dla niego bardzo pomocny w życiu zawodowym i  prywatnym. Wszystkie testy omawiane i testowane na nas osobiście:P (z  dużym powodzeniem!) są darmowe i nie trzeba się certyfikować za ciężkie  pieniądze, aby ich używać. To ważne.

Karina serwuje nam wiedzę w  przesympatyczny i łatwo przyswajalny sposób. Na dodatek to trenerka z  wielkim sercem, która zaopiekuje się Tobą, jak nikt. Dużo się nauczyłam,  świetnie się bawiłam i jeszcze użyłam towarzysko. A jak naładowałam  akumulator! Skorzystajcie - nie pożałujecie!"

Iza Sarna, Coach Dobrych Nawyków, Trenerka FRIS
Beata i Karina, wielkie podziękowania za bardzo profesjonaly warsztat  oraz jego organizację. Wszystko pięknie dopięte na ostatni guzik -  fajne miejsce oraz obfite przerwy kawowe.
Karina, dzięki za interesujące warsztaty, za podzielenie się swoją  ogromną wiedzą, za stworzenie przestrzeni do kreatywności, refleksji  oraz dzielenia się dobrymi praktykami. Było super miło i interesująco  !!!

Jadwiga Moszyńska
Trener & Coach Biznesu

Wiosną 2017 r. uczestniczyłam w dwóch warsztatach w ramach KLUBU TRENERÓW BIZNESU: „Trener wewnętrzny w organizacji” (trenerka: Karina Klar-Świderska) i „Nowe technologie w pracy trenera” (trenerka: Agnieszka Wąsik).

Karina jako  doświadczona trenerka daje bardzo spójny obraz wyzwań związanych z pracą trenera wewnętrznego w dużej organizacji. Wykorzystuje sprawdzone przez siebie metody warsztatowe, jednocześnie będąc bardzo uważną na proces grupowy i ludzi, z którymi pracuje.  Dzieli się wiedzą, dobrymi praktykami, tworzy inspirującą do pracy atmosferę.  Myślę, że z warsztatu – narzędziowo i rozwojowo skorzystają nie tylko trenerzy wewnętrzni. Warto!

Warsztat „Nowe technologie w pracy trenera” to spora pigułka naprawdę przydatnej wiedzy i umiejętności. Tym bardziej cenna, że przekazywana przez trenerkę, dla której ten temat to prawdziwa pasja. Nie trzeba być zaawansowanym w temacie nowinek by w nim uczestniczyć. Poczucie humoru trenerki ułatwia okiełznanie wszelkich technologii. Naprawdę dobrze zainwestowany czas i pieniądze. Z niecierpliwością czekam na kontynuację tematu 😊

Anna Łaniecka
/ Trener/ Coach/ Learning& Development Specialist
Warszawa, 13.09.2017
Z ankiet poszkoleniowych
Podsumowanie programu - rok 2016
    
Klub Trenerów Biznesu istnieje od stycznia 2012 roku. Od początku organizowaliśmy spotkania/warsztaty dla trenerów. Do końca 2016 roku odbyło się ich 26. Od 2014 roku zaczęliśmy również zapraszać trenerów na szkolenia jedno lub dwudniowe niezależnie od cyklicznych warsztatów klubowych. We wrześniu 2016 roku zebraliśmy nasze wieloletnie doświadczenia w postaci programu Uczymy Trenerów z Doświadczeniem. Program tym różni się od poprzednich szkoleń, że jest spójny pod względem grupy docelowej, zasad regulaminowych i oceniania. Od września do grudnia 2016r. Zaprosiliśmy trenerów na 9 różnych szkoleń, 7 z nich zostało zrealizowanych, 2 niestety musieliśmy odwołać z powodu zbyt małej liczby chętnych.

Może 7 szkoleń nie jest ogromną liczbą, możemy jednak pochwalić się jakością naszej wspólnej pracy. Każde szkolenie jest oceniane pod wieloma względami, korzystamy ze skali NPS. Pracujemy z bardzo wymagającą grupą, z doświadczonymi trenerami, którzy doskonale orientują się w meandrach sztuki trenerskiej i mają konkretne oczekiwania wobec prowadzących. Tym bardziej jesteśmy dumni z uzyskiwanych rezultatów.
Jednocześnie mamy świadomość, że nawet najlepszy trener i najciekawsza wiedza nie każdemu się spodoba. Jesteśmy różni, mamy własne oczekiwania i czasem nieodgadnione standardy.

Oto nasze wyniki:
    
Metodologia – przeczytaj a zrozumiesz co widzisz powyżej!
Badanie przeprowadzone zostało z wykorzystaniem skali NPS. Klasyczne pytanie NPS brzmi:
„Na ile jest prawdopodobne, że polecisz usługę/towar/markę/firmę swojemu znajomemu?”
Powyżej pytanie to jest oznaczone kolorem.
Odpowiedzi respondenci udzielają w skali od 0 – zdecydowanie nie polecę do 10 – zdecydowanie polecę. Jest to skala porządkowa.
10 i 9 – Promotorzy, osoby, które same i bez zachęty będą dzielić się pozytywną opinią oraz korzystać z usług/towarów.
8 i 7 – Neutralni, osoby, które zapytane o opinie będą wymieniać zarówno korzyści jak i wady
6 – 0 – Krytycy, osoby, które same i bez zachęty będą dzielić się negatywną opinią
NPS – wartość w postaci punktów procentowych, która pozwala na ocenę kondycji marki/firmy. Pytanie służy do badania satysfakcji klienta, a jego wyniki przekładają się bezpośrednio na kondycję i ekonomię marki/firmy. Z metaanaliz wynika, że jeśli NPS >12,5 marka/firma będzie się rozwijać i coraz lepiej sprzedawać. NPS ujemne zwiastuje upadek. Jednak wartość graniczna zależy od specyfiki tego co badane. Nie dotarliśmy do metaanaliz dla branży szkoleniowej. W ramach dyskusji wśród badaczy doszliśmy do wniosku, że w przypadku szkoleń i konferencji NPS powinien być wyższy niż 12,5. Jest to jednak tylko opinia nie poparta badaniami.  
Ciekawostka: czołówka najlepszych marek amerykańskich osiąga NPS w przedziale 50-70pp Są to takie marki jak: Apple, Harley-Dawidson, Amazon. NPS szkoleń w ramach programu Uczymy Trenerów z Doświadczeniem w 2016r. wyniósł 85pp.
 
Copyright 2015. All rights reserved.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego