Uwaga: uruchamianie JavaScript jest wyłączone w przeglądarce lub dla tej strony. Może to uniemożliwić udzielenie odpowiedzi na niektóre pytania tej ankiety. Proszę sprawdzić ustawienia swojej przeglądarki.

Badanie satysfakcji klientów Urzędu Miasta Gostynina

Szanowni Państwo!

Przeprowadzamy obecnie badanie satysfakcji klientów Urzędu Miasta Gostynina.

Celem badania jest ocena funkcjonowania Urzędu, poznanie mocnych i słabych stron obsługi klienta oraz pozyskanie informacji o zmianach, jakie powinny być wprowadzone w celu poprawy jakości usług. Wyniki badań posłużą do opracowania nowoczesnych standardów obsługi klientów urzędu zgodnie z Państwa oczekiwaniami i potrzebami.

Badanie jest w pełni anonimowe. Zapewniamy poufność wszystkich odpowiedzi. Wyniki badania przedstawione będą jedynie w postaci zbiorczych zestawień statystycznych.

W badaniu można wziąć udział poprzez wypełnienie ankiety papierowej dostępnej w Urzędzie Miasta Gostynina lub poprzez wypełnienie niniejszej ankiety on-line.

Badanie będzie realizowane w dniach 7-30 czerwca 2017r.

 

Badanie  realizowane jest w ramach projektu „Wdrożenie rozwiązań zarządczych poprawiających jakość obsługi klienta i monitorowania satysfakcji klientów
w Urzędzie Miasta Gostynina” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

 

Bardzo zależy nam na poznaniu Państwa opinii.

Pracownicy Urzędu Miasta Gostynina

 

W razie jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących badania, prosimy o kontakt z firmą odpowiedzialną za realizację badania: Synergia Badania Analizy Doradztwo, Violetta Rutkowska tel: 505 028 046, e-mail: v.rutkowska@synergia-poland.com.pl